Celebrem la Castanyada a l’escola!

Catacric, catacrac…les castanyes, les castanyes!

Avui hem celebrat la primera festa del trimestre: la Castanyada! I quina il·lusió ens fa poder gaudir d’una retrobada entre padrins/es i fillols/es mentre ballem danses, cantem i mengem les castanyes que han torrat algunes famílies voluntàries. Moltes gràcies per la vostra ajuda, famílies!!!
També cal agrair als infants de 6è la seva tasca ja que han estat els encarregats de comprar-les, fer el tall i organitzar les capses de cada grup després de fer una interessant investigació sobre la procedència de les castanyes que mengem, el comerç just, responsable i de proximitat.

Per conservar la tradició, també ens ha vingut a visitar la castanyera que ens ha acompanyat durant tot el matí. Des de l’escola celebrem amb molta emoció una festa tradicional que forma part de la nostra cultura i que cal que cuidem i seguim preservant.

Que passeu una bona Castanyada!