CARNAVAL

El divendres 17 de febrer vam celebrar el carnaval a l’escola Camins.

El dilluns vam haver d’anar vestits com els adults de nens i els adults de nens,  dimarts  amb una un pentinat divertit, el  dimecres amb unes ulleres personalitzades, dijous amb pijama, i el divendres amb una temàtica de un llibre.

El divendres cada tram anava de un Llibre  especial per l’escola. Els  llibres  més especials tenen un número rodó i cada tram tenia un dels més petits tenen el número més petit i els més  grans  tenen el número. i  el tram 4 teníem el número 3000. Nosaltres, tram 4, ens vam fer un cub de paper per després a la tarda fer una especie de construcció.

Aina i Gala