Visita a l’Espolsada 4t A

Hola famílies,

avui dia 3 de maig del 2022, hem estat parlant què és un Club de Lectura i fent preguntes a la Fe a la llibreria de l’Espolsada de Les Franqueses del Vallès. Hi hem anat caminant des de l’Escola sota els paraigües.

Hem resolt dubtes i preguntes sobre els Clubs de Lectura. La Fe ens ha explicat que a la llibreria hi ha sis clubs diferents (4 d’infantils, un de juvenil i un d’adult) i que fa 13 anys que va començar amb el primer club que era dels adults. També ens ha explicat com trien els temes i els noms de cadascú, també els horaris i els dies.

Cada any fem aquesta visita i al final podem triar un llibre per l’escola, aquest any hem triat el llibre: “La Malvarina. Vull ser bruixa” de Susanna Isern i Laura Proietti. Al final hem pogut voltar i gaudir de la llibreria lliurement durant uns minuts.

Ens ho hem passat bé i hem descobert alguns llibres nous.

Nens i nenes de 4t A