Les visites d’autores, d’autors i il.lustradors

Les visites es van iniciar durant el curs 2009-2010 amb l’il.lustrador Valentí Gubianes. Era la primera promoció de l’escola a 1r de Primària i amb ells iniciavem aquesta activitat.

Al llarg d’aquests anys ens han visitat: en Jaume Cela, la Lola Casas, la Gemma Armengol, l’Anna Manso, l’Eulàlia Canal, en Jorge del Corral, el Mario Satz, la Muriel Villanueva, en Ferran Orta, l’Óscar Julve i en Lluís Prats, entre d’altres.

Tots els i les alumnes de Primària reben una visita cada curs, de manera que en acabar la Primària han tingut un mínim de 6 trobades amb els protagonistes de la creació literària: autors i il.lustradors.

Vinculada amb aquesta visita s’enduen el llibre que s’han llegit per tal que formi part de la seva biblioteca personal.