Les visites a la llibreria L’Espolsada

Durant el primer curs de l’escola, al 2006-2007, al nostre municipi es va obrir una llibreria: L’Espolsada. Des del primer moment es va establir un vincle entre l’escola i L’Espolsada a partir de la passió compartida pels llibres i la literatura. Des de la primera activitat amb un grup d’infants, feta durant la celebració de Sant Jordi del 2007 i fins ara, hem anat construint conjuntament un itinerari de treball compartit al voltant dels llibres, i dels i les professionals que els fan possibles.

És per això que de P3 a 6è els infants de l’escola anualment fan una activitat a L’Espolsada.