Teatre les dones del rock

El Dilluns 30 de Maig  els nens i nenes de  6è i 5è vam anar al teatre de les Dones del Rock, amb altres Escoles com el  Guerau de Liost  i l’Escola Colors. Vam escoltar diferents cançons com la de la Lady Gaga Bad romance, la de la Beyonce single ladies i la ultima imagine  de John  Lennon i  altres mes que no reconeixiem.

A continuació ens van parlar de les Dones del Rock que no han tingut exit degut a que eren dones  i han tingut exit els seus marits.

Per concloure la Cançó de imagine de John Lennon  era agafat idees  dels poemes  de la  la seva parella Yoko Ono  van canviar la cançó amb el poema de la Yoko Ono  casi tot 5è i 6è vam cantar

Alba Verdaguer Linares 6èA