Pla lector

Des de quasi bé principi de curs, hem fet pla lector.

El pla lector consisteix en 4 llibres que hem de llegir 3 triats per l’escola, i una novel·la triada per nosaltres (de la biblioteca d’aula). Els llibres que ha triat l’escola son: “Duna”(escrit per Muriel Villanueva i il·lustrat per Ferran Orta), “Tania Valdelumbre”(escrit per Maria Parr i il·lustrat per Zuzanna Celej) i “Cuentos en verso para niños perversos”(escrit per Roald Dahl i il·lustrat per Quentin Blake).

Hem començat a llegir “Cuentos en verso para niños perversos” i el Ciscu, ens ha explicat que després d’acabar el llibre, farem una activitat. L’activitat consisteix en llegir el llibre en veu alta (utilitzant recursos expressius com: veus, entonació, pauses…) i gravar-ho.

Un altre llibre que hem de llegir”Tania Valdelumbre” que encara no ens l’hem llegit, l’activitat tractarà de compartir les nostres experiències a través d’un club de lectura.

Per continuar, l’activitat  del llibre “Duna” es que a final de curs vindrà l’autora i ens quedarem el llibre .

Finalment, quasi cada dia fem lectura individual  o el Ciscu fa lectura en veu alta. En la lectura individual hem de llegir com a minim una novel·la (de la qual ham de fer una feina posant una foto i fent un resum de la novel·la).