Matí Esportiu

MATI ESPORTIU

El Divendres 13 de maig vam anar al pavelló d’esports de les franqueses, per realitzar activitats amb la bicicleta. Zona Esportiva Municipal de Corró d'Avall - Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Vam anar de l’escola al pavelló amb bicicleta. Seguidament varem fer 4 grups en tot 6è (més concretament 2 per classe)els grups eren de 12 o 13 alumnes, i vam anar passant per les 4 diferents activitats. Les activitats eren: rampa nivell 1, rampa nivell 2, explicar com es canvia una roda i un circuit amb tempos.

A les rampes nivell 1 (que baixava quan estavas a dalt), vam fer una fila i vam anar provant la rampa amb ajuda d’un monitor si era necessari clar. Era provar la rampa, esquivar els conos fent un circuit, una mini rampa i després vam pujar una pujada i després l’hem baixat.

A la rampa nivell 2 (que baixava quan estavas a dalt), vam fer una fila també i la vam anar provant la rampa, al principi t’agudava el monitor si era necessari clar. Era primer provar la rampa, esquivar els cons i després pujar una mini rampa.

Explicar a canviar una roda, Van agafar una bici, li van treure la roda i ens van ensenyar com es canviava. Després ho vam provar nosaltres, es fella obrint  la cobertura/funda de la bici, revisar que no hi hagi ninguna cosa clavada perquè si no no servirà per res canviar-ho, després haurem de canviar lo de dintre de la funda perquè s’ha punxat i finalment haviem de tornar a colocar la cobertura de lo de dintre de la bicicleta.

Circuit amb tempos, vam fer un circuit al parc de l’escola colors conometrant-ho amb temps. El primer exercici consistia en anar fent el circuit 3 vegades amb una distància entre persona i persona per conèixer el recorregut, després vam fer parelles i ens van conomentrar quan trigavem en fer el recorregut 3 vegades cadascun. Havíem de fer el circuit una vegada i després chocar la mà a l’altre persona.

Ens ha agradat molt anar al mati esportiu!! ens ho hem passat super bé!!

I esperem que les altres activitats i/o excursions vagin igual! Ja us explicaran més desenvolupadament les altres excursions i colònies els meus companys, segur que van igual de bé o millor!!