L’ORGANITZACIÓ DE L’AULA

Aquests primers dies vam estar organitzant l’aula.

Les primeres setmanes de curs vam estar trian els llocs de taula, vam estar amb taules de 6 i amb els companys/companyes que havíem triat   nosaltres. Vam estar unes quantes setmanes triant els llocs que vulguesim  fins estar  a gust amb els nostres companys/companyes.

També vam estar provant una altra estratègies per escollir els llocs,

la qual  consistia en  fer tres grups de 8 i un de 4. Un dia després vam continuar organitzar  l’aula i vam arribar a l’acord que serien 3 grups de taules de 6 i  un grup de taules de 7.

Vam utilitzar una altra tècnica que un  company/companya escollís  a quina persones vol estar amb ella/ell i així tota l’estona fins que s’omplin les taules.

També vam organitzar la biblioteca i també vam ordenar les prestatgeries on vam posar els llapis de color, retoladors de colors, pegues, tisores,…

Altres espais que tenim és la biblioteca per llegir els llibres que vulguem, i  també tenim un espai per fer la rotllana i per fer la asamblea.

Seguidament  vam utilitzar al suro de la paret per enganxar el que hem de fer a treball personal com l’enigma, Efemèrides, Blog, Repte Visual i Caixes de medi i també vam utilitzar una part  de la paret per fer una feina del projecte.

Max López Quer