Inici segon trimestre

El 10 de Gener vam iniciar el segon trimestre.

Aquest trimestre, no serà com el trimestre passat, el passat va ser una mica mes d’adaptació i aquest, en canvi serà mes exigent per preparar-nos per el que ens vidra que son les Proves de Competències Bàsiques.

Durant el trimestre hem estat continuant el projecte dels oficis dels nostres avis/es i hem estat analitzant els resultats dels nostres arbres genealògics.

A l’eina de llengua per Sant Jordi, a la classe, vam fer un poema o una prosa per el concurs literari.
Un altre dia vam fer un paràgraf desenvolupant adjectius, sinònims… utilitzant la frase de:
“ Hi ha una casa a la muntanya “

Durant principis de trimestre fent matemàtiques, vam estar treballant les àrees de les diferents figures geomètriques.
Després vam afegir els problemes matemàtics, seguidament, la multiplicació.

El segon trimestre, ha sigut intens, hem après i amb energia ho hem fet, tots i totes ens hem preparat i temin esperança per les Proves de Competències Bàsiques completar.

Escola Camins - Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Carlota Gili Cueva