INICI DEL TERCER TRIMESTRE.

INICI DEL TERCER TRIMESTRE

Ja hem començat aquest tercer trimestre i és el nostre últim a l’escola Camins, i no me’n vull anar de l’escola.

Com és un trimestre molt important destinarem una part a divertir-nos i disfrutar amb els amics i amigues. Una altre part la destinarem Per aprofitar-lo

Aquest trimestre hem començat amb les proves de competències bàsiques que a casi tota la gent li va anar molt bé, Apart de les proves de competències vam fer els llocs de taula de el tercer trimestre ja que hi havia gent que no li acabaven de convença i aixi hem començat el tercer trimestre.

A matemàtiques estem treballant les divisions pero ens ho estem ensenyant d’una altre manera (no la traducional), a llengua estem fent diferents varietats de textos, ara estem fent un text argumentatiu que tracata de defensar un tema en el que estiguis d’acord realitzant arguments ben estructurats. l a música i art estem preparant el espectacle de final de curs.

De moment d’escurcions del 3r trimestre hem anat al anigami parc vam 3 grups i vam anar fent diferents activitats: bosc vertical, activitats en treball en equips, montar en cars i una activitat de humor amarillo.També hem anat a fer al matí esportiu i ara mateix quedan 2 teatres i per últim las colonies!! apart també queda la nit al cole i la festa de final de curs on ens ho passarem molt bé!! si voleu saber més informació sobre les altres coses que estem fent durant el trimestre mireu les altres entrades al blog.

Això és una introducció sobre tot el trimestre espero que mireu les altres entrades al blog! ja us explicarem com han anat les colònies!

INICI DEL TERCER TRIMESTRE