Concurs Literari

CONCURS LITERARI

Cada any, per Sant Jordi, l’ajuntament de les Franqueses organitza un concurs literari.

En el curs de 6è es pot fer: Prosa o Poema.

L’escola cada any participa, i aquest any el Ciscu ens a dit que qui s’animi, o que vegi que el resultat ha quedat bé per ell/a mateix/a, que s’hi animi a participar.

El Ciscu ens va dir que l’últim dia per entregar-li el Poema /Prosa era el 25 de febrer I així el Ciscu faria 4 copies més l’original i el dia 1 de març  els hi donaria a l’equip directiu, i l’equip directiu els i donaria a la biblioteca municipal.

Hi haurà 3 premis per modalitat i categoria. Els premis consistiran en vals, a bescanviar per llibres i material d’escriptura, de 70 € per als primers premis, de 50 per els segons i de 40 € per als tercers i mencions especials.

Tots els guanyadors seran obsequiats amb 2 entrades per assistir a un espectacle a escollir entre els organitzats pel Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut durant la temporada Tardor 2022.

Esther