Activitat Cultural Johana i el sud

Al dia 17 de novembre els alumnes i les alumnes de cinquè i sisè vam anar a veure una obra de teatre que es deia “Johana i el sud” a l’auditori de Bellavista.

En aquesta obra utilitzaven molts recursos digitals com un croma que permet que a darrera teu es vegin

paisatges, ciutats… que en realitat no hi eren.

L’argument del obra tracta de que la Johana viatja pel món perquè es volia assemblar a Amelia Earhart.

A mi m’ha semblat una obra que per una part és xula per l’escenografia i per una altra part no perquè tenia  coses infantils. No ens va agradar gens el moment que la Johana feia veure que volava com si fos un ocell.