Donem la benvinguda a la primavera_3r
Bon dia a tothom! El passat divendres 28 de març l’alumnat de 3r (cicle mitjà) juntament amb les famílies vam realitzar un taller de creació de flors per tal de donar la benvinguda a la primavera. Vam passar una bona estona i amb diversos materials com goma eva, tisores i escurapipes de colors vam crear […]
Donem la benvinguda a la primavera_3r Llegeix més »



