Primària

4t- Coves del Toll

Hola de nou a tothom! Fa unes setmanes cicle mitjà va realitzar una sortida a Les Coves del Toll, un espai on vam poder endinsar-nos en un viatge per la Prehistòria. La història d’aquestes coves va començar fa 38 milions d’anys enrere quan la zona que avui ocupa el municipi de Moià estava submergida sota […]

4t- Coves del Toll Llegeix més »

6è- Benestar emocional

Aquestes dues últimes setmanes la classe de 6è va realitzar en dues sessions un taller molt interessant i dinàmic sobre un tema que ens competeix a tots com és el “Benestar emocional”. Entre tots vam poder descobrir totes les facetes importants que necessitem treballar per a aconseguir estar bé amb nosaltres mateixos i entendre el perquè de

6è- Benestar emocional Llegeix més »

5è – Depuradora de Sabadell

El dia 27 d’octubre, els nens i nenes de 5è vam poder gaudir d’una sortida a la Depuradora Riu Ripoll de Sabadell. Allà vam aprendre per què serveixen les depuradores i tot el procés mitjançant el qual es desbrossen i netegen les aigües per tornar-les ben netes a la llera del riu Ripoll. Vam fer

5è – Depuradora de Sabadell Llegeix més »

Castanyada i Halloween

La setmana de la castanyada sempre és molt intensa a l’escola, com ja sabeu!  I des d’anglès també la celebrem molt però enlloc de la castanyada celebrem… el HALLOWEEN! De la mateixa manera que els petits de la casa canten les cançons de la castanyada als seus padrins, els més grans els cantem a ells

Castanyada i Halloween Llegeix més »

2n – Canal Olímpic

El passat dimecres 8 d’octubre, els infants de primer i segon, vam fer una sortida al canal olímpic, Castelldefels. Ens ho vam passar super bé anant amb barquetes on vam veure peixos, tortugues, ànecs… i també vam fer una gimcana on ens vam riure molt passant per diferents proves d’equilibri i acabant amb una tirolina. 

2n – Canal Olímpic Llegeix més »

4t – Esmorzar saludable

El passat dilluns 13 d’octubre vam rebre a l’escola una visita molt especial. Ens va venir a veure la Sílvia, una nutricionista experta en alimentació, i durant una estona ens vam convertir en cuiners i cuineres. Ens vam organitzar en diferents grups i entre tots vam elaborar diferents opcions d’esmorzars saludables. En primer lloc, vam

4t – Esmorzar saludable Llegeix més »

6è – Sortida al MNACTEC

Divendres passat 17 d’octubre el cicle superior vam tenir l’oportunitat d’aprendre més sobre els nostres projectes de medi. En 6è en concret, continuem amb “L’energia”. Aquí us deixem una petita mostra de la nostra vivència experimentant i compartint moments. Per veure més fotografies, cliqueu a la imatge.

6è – Sortida al MNACTEC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut