1r-Anem d’excursió al Mon Sant Benet
El passat 4 de maig els nens i nenes de primer vam anar d’excursió al Mon Sant Benet, vam fer un taller de cuina on vam poder experimentar amb diferents aliments i a l’hora fer una mica de ciència. Vam ser uns grans cuiners i cuineres! Esperem tornar ja que ens ho vam passar superbé!
1r-Anem d’excursió al Mon Sant Benet Llegeix més »








