Infantil

I4-4t ELS PADRINS I FILLOLS ENS RETROBEM PER DESITJAR-NOS BONES FESTES!

Abans d’acabar el trimestre els padrins i padrines de 4t i els fillols i filloles d’I4 ens vam tornar a veure. En aquesta ocasió, ens vam cantar les cançons pel Festival i ens vam intercanviar les postals de Nadal per desitjar-nos molt bones festes i un bon any 2025!!! Ens agrada moltíssim compartir aquestes experiències

I4-4t ELS PADRINS I FILLOLS ENS RETROBEM PER DESITJAR-NOS BONES FESTES! Llegeix més »

ENS VISITA EL PARE NOEL

El passat dijous 12 de desembre, ens va visitar un personatge molt especial, el pare Noel. Hauríeu de veure les cares de les nenes i els nens en veure’l. Gràcies per la visita i a treballar, que en aquestes dates tens molta feina! Feu clic a la imatge per veure totes les fotografies!  

ENS VISITA EL PARE NOEL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut