Infantil

“RECITAL DE POESIA”

Hola famílies! Els nens i les nenes de les classes dels TIGRES, els TUCANS i els LLEOPARDS us hem preparat unes poesies d’animals molt divertides!. També hem cantat,  tots i totes plegats, la cançó de la “Primavera” de la Dàmaris Gelabert. Per escoltar-nos només heu de clicar AQUÍ    

“RECITAL DE POESIA” Llegeix més »

Sortida al Parc del Nord

Aquest dijous la classe dels tigres vam anar al Parc del Nord. Ens vam convertir en investigadors i vam descobrir que, al parc, hi podem trobar coses de la natura i coses que posem les persones. Vam jugar a buscar aquests elements i també vam poder jugar als tobogans i gronxadors. Va ser un matí

Sortida al Parc del Nord Llegeix més »

Sortida al Zoo- P5

Hola famílies de p-5!!! El dimecres 5 de maig alguns nens i nenes de la classe vam anar d’excursió al Zoo de Barcelona. Allà vam veure molts animals (tortugues, elefants, girafes, hipopòtams,… fins i tot vam veure de prop un jaguar!!!). Ens ho vam passar molt bé, ja tenim ganes de tornar-hi!!!! Cliqueu aquí per

Sortida al Zoo- P5 Llegeix més »

Excursió al Zoo- P4

Hola famílies! Com ja sabeu l’altre dia vam anar d’excursió al ZOO!!! Ens ho vam passar d’allò més bé!, vam veure un munt d’animals, i amb el Quim, el nostre monitor vam fer unes activitats i ens va fer una ruta pel zoo. Ens ha agradat molt aquesta sortida! Us deixem a continuació unes fotos perquè

Excursió al Zoo- P4 Llegeix més »

Sortida al Zoo- P3

La classe dels Tigres vam gaudir molt de la sortida al Zoo de Barcelona. Ben il·lusionats miràvem tots els animals! Malgrat no vam poder veure als tigres, vam poder veure al gran rei de la sabana, el lleó! Els animals que més ens van agradar van ser les girafes, els elefants i els lleons. Gaudiu

Sortida al Zoo- P3 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut