Avui hem gaudit d’un moment de convivència i trobada molt especial; avui hem celebrat la graduació de l’alumnat de 6è.
Ha estat un esdeveniment molt emotiu en el qual l’alumnat de segon han lliurat l’orla als seus padrins, aquells que els han estat ajudant durant el curs.
Ha estat un moment de germanor, on ha intervingut l’equip directiu, docents, alumnes… Ara només ens queda desitjar-los un gran futur i que continuïn aquesta aventura amb esforç, dedicació i, sobretot, amb un somriure sempre a la cara. Bon viatge!





