ENS INICIEM AMB LES PROPOSTES
A la classe d’I3 treballem de diverses maneres, explorant, manipulant, parlant i jugant, amb l’objectiu de crear coneixements entre tots. No obstant això, també hi ha moments en què treballem individualment o en parelles a través de les PROPOSTES DE TREBALL. Aquestes propostes tenen en compte els interessos, les necessitats particulars i els diferents ritmes de desenvolupament de cada nen i nena.
Els alumnes poden escollir la proposta que els hi agradi més, segons els seus interessos, i s’encarreguen d’organitzar el material necessari per dur-la a terme. Un cop la completen, l’han de mostrar a la mestra. A més, han de recollir tot el material, tornar-lo al seu lloc i anar al panell de control per posar un gomet a la foto de la proposta acabada.
Així, continuem fomentant l’autonomia i el desenvolupament de coneixements i habilitats mitjançant el joc i l’exploració.


