Menjador

El menjador escolar està gestionat per l’empresa Endermar, empresa que es ratifica anualment en consell escolar.

L’escola disposa de cuina pròpia i menús elaborats per nutricionistes.

El número de telèfon de la coordinadora de menjador operatiu de 9 a 11h de dilluns a divendres:  610 31 68 26.

Horari de venda de tiquets o esporàdics els dilluns i dijous de 9:05 a 9:30h al porxo de l’entrada principal.

Dimarts, dimecres i divendres únicament s’atendrà amb cita prèvia que es podrà demanar al mateix telèfon o mail: menjador.escola.bufala@gmail.com5

setembre

octubre

desembre

gener

febrer

març

CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR PEL CURS 2024/25.

• Hi ha un únic termini de presentació: abans del 24 de maig de 2024.
  • Caldrà portar la sol·licitud i la documentació que s’adjunti a l’escola o al correu: aministracio@escolabufala.com
  • Pels alumnes que ja són al centre al curs 23/24 i NO han variat els membres de la unitat familiar us enviarem la renovació de la sol·licitud per Tokapp per tal de posar dates de naixement i que es signi per tots els membres de la unitat familiar.
  • Pels alumnes que ja eren al centre i han variat els membres de la unitat familiar i dels alumnes nous o que no van fer la sol·licitud el curs 23/24 caldrà descarregar-se el model de sol·licitud en blanc que trobareu aquí:Imprès sol.licitud ajut de menjador 2024 2025, per tal omplir les dades.
  • Teniu tota la informació a les  BASES CONVOCATÒRIA AIM 2024 2025.