Els Baltis de 4t graven una nadala al TAC12

El Passat dia 15 de desembre els alumnes de 4t de l’Escola Baltasar Segú van anar al Campus Catalunya de la URV de Tarragona per gravar la nadala “Per l’aire caminem”, traduïda del anglès per les mestres de música del centre. Es tracta d’una versió de la cançó original “We’re walking on the air” del compositor Howard Blake i va ser el tema principal de la pel·lícula “The Snowman”.

Per a ells ha estat una experiència fantàstica. Van poder conèixer des de dins com és un plató de televisió, el seu funcionament i els diferents professionals que hi treballen. L’oportunitat de gravar tots junts i sortir per televisió els ha encantat i és un record molt bonic que els queda.

També van aprofitar el viatge per fer un tomb pel mercat de Nadal de la Rambla Nova fins arribar al Balcó del Mediterrani, i gaudir de les vistes del paisatge de costa.

Esteu molt atents aquestes festes perquè aniran sortint al TAC 12 durant les pauses publicitàries. També els podeu veure ja a la seva pàgina web clicant aquí.