Hàbits i alimentació

Per tal de potenciar el consum de fruita a l’escola i fomentar els hàbits saludables, cada dijous a l’escola esmorzem fruita.

Estem adherits al Pla de Consum de fruita a les escoles que consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de 2n. cicle d’educació infantil i de primària. És una iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva per una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

plafruit1

Durant aquest curs tornarem a tenir llet a l’hora d’esmorzar. Aquesta acció s’emmarca en el programa europeu de distribució de llet a les escoles, que busca promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris.