Ambient de creació de vídeos 3

Una setmana més els baltis continuem gaudint de l’ambient de vídeo on podem demostrar la nostra creativitat i el nostre domini del llengüatge visual. En aquest ambient aprenem a utiltzar una aplicació de gravació i edició de vídeo i som totalment lliures per realitzar una… Llegeix més»

Fem ambients a l’educació infantil

Vam començar el curs fent ambients al pati amb diferents propostes per tal d’integrar els alumnes de P3. Ara que fa més fred hem començat nous ambients.

Cada dilluns i divendres els alumnes trien l’ambient al qual  volen anar:

• ambient minimóns que consisteix en inventar i crear, amb peces soltes i diverses, un escenari imaginatiu per jugar i representar la vida quotidiana. Fotos minimóns
  •  ambient d’ioga, per conèixer el nostre propi cos i relaxar-nos. Fotos ioga
  •  ambient de jocs de pensar que es tracta realitzar jocs de taula que ajuden a pensar. Fotos ambient de pensar
  •  ambient de joc simbòlic, tots són metges, cuineres, botigueres, …Fotos joc simbòlic
  •  ambient de les tauletes de llum, on es confegeixen paraules, realitzen construccions, experimenten amb la llum, …. Fotos ambient tauletes de llum
  •  ambient dels científics, on es realitzen experiments senzills. Fotos experiments
  •  ambient dels cuiners, on s’elaboren receptes de cuina senzills. Fotos cuiners

Visita a la cooperativa de Valls

Els alumnes de P4 i P5 hem visitat la cooperativa de Valls per veure l’elaboració de l’oli. Hem vist arribar el tractor carregat d’olives, com es destria les olives de les fulles, i la maquinària que s’utilitza per elaborar l’oli. Fins i tot,  ens han convidat a fer un tastet de pa amb oli! Boníssim!

Gràcies cooperativa.

Clica la imatge per mirar les fotos.

Autobiografies dels b4altis

Els b4altis hem treballat aquests darrers dies l’autobiografia i hem volgut compartir amb tothom les nostres perquè ens coneixeu una mica millor. Si veniu a la nostra classe amb un dispositiu mòbil trobareu un codi qr a la porta que us farà arribar directament a… Llegeix més»

La Comunitat dels Mitjans a Flix

Els Baltis de la Comunitat dels Mitjans vam anar a Flix. La primera activitat que vam realizar va ser pujar al Pas de la Barca creuant el riu Ebre. Després vam anar al molí de l’Oli i ens van ensenyar el procés de fabricació de… Llegeix més»

Celebrem la castanyada!

Com cada any els baltis hem celebrat la castanyada ballant danses populars i menjant castanyes torrades que els nostres companys de 6è ens han repartit ben caracteritzats com castanyers i castanyeres.
Cliqueu al damunt de la imatge per accedir a tot l’àlbum

Fem psico a P4

Clica a l’imatge per accedir a tot l’àlbum
Els Baltis de P4 han començat a experimentar i jugar amb diferents materials a la sala de psico. Ens ho passem genial!

Reptes matemàtics

Els B4altis practiquem una mica el càlcul amb uns reptes matemàtics molt divertits. Es tracta de construir estructures amb un valor determinat però tenint en compte una sèrie de normes que ho fan una mica més interessant.

La comunitat de grans visitem Flix

Ahir dilluns els baltis de 4t, 5è i 6è vam anar a Flix per conèixer una mica el poble i la seva importància a la batalla de l’Ebre durant la guerra civil espanyola. Vam realitzar unes activitats molt interessants al voltant del castell carlí que… Llegeix més»

Els mitjans comencem ambients!

Aquest divendres a la tarda la comunitat dels mitjans, hem començat els ambients! Hem iniciat l’artístic, el de construccions, andròmines, land art a l’exterior i el de fer i desfer.
Ens ho hem passat molt bé!