La Laura i el Joan a l’escola

Aquest matí, els Balti5 hem pogut gaudir d’una activitat de contacontes per part de la Laura i el Joan del departament de recerca i universitats de la Generalitat de Catalunya.
L’objectiu ha sigut compartir amb l’alumnat, en forma d’aventura, la recerca que es fa a casa… Llegeix més»

B4ltis 2021 – 2022

Benvolguda Baltifamília ,
El proper dilluns començarem un nou curs amb les piles carregades plens d’il·lusió.
En Ximo Sanz i en Jordi Balada
serem els cotutors de 4t durant aquest nou curs, i restem a la vostra disposició.
Salutacions i bon curs a tothom.

Fi de curs

Avui els Baltis de 6è ens hem acomiadat dels nostres companys i mestres en un acte de graduació molt emotiu on ha participat tota la comunitat educativa. Ens han donat les orles, hem fet un ball final lluint la nostra samarreta personalitzada i hem llençat… Llegeix més»

SORTIDA A TAMARIT.

El passat dijous 20 de maig l’alumnat d’Educació Infantil i de 4t de Primària van anar de sortida a Tamarit.
Educació Infantil va fer l’activitat: “Aprenem i juguem a la platja de Tamarit”.  Van observar restes d’animals aquàtics que es poden trobar a la platja, tot… Llegeix més»

Taller “Has begut oli”

Avui els 6altis hem realitzat un taller molt interessant centrat en l’oli i en la denominació d’origen protegida de Siurana. Hem aprés a diferenciar entre l’oli refinat i l’oli verge extra fent una divertida degustació on hem pogut apreciar el gust i l’olor dels diferents… Llegeix més»

Collim cireres, tanquem un cicle.

Fa ja nou anys, quan els 6altis començàvem el nostre camí per l’escola vam plantar els cirerers que tenim al costat de l’hort. Avui, gairebé quan el nostre camí, aquí, s’acaba collim els seus fruits… I estan boníssims! : )
Clica a la imatge per… Llegeix més»