Construccions, contes, cançons…

Quan el temps no ens acompanya a Infantil també s’ofereixen diferents accions educatives dins l’escola durant l’espai de migdia. Expliquem contes, fem jocs d’interior, cançons, dibuixem, pintem, juguem amb construccions i ens ho passem d’allò més bé.

#gallery-3 {
margin: auto;
#gallery-3 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 50%;
#gallery-3… Llegeix més»

Ambient de creació de vídeos 5

Una setmana més els baltis continuem gaudint de l’ambient de vídeo on podem demostrar la nostra creativitat i el nostre domini del llengüatge visual. En aquest ambient aprenem a utiltzar una aplicació de gravació i edició de vídeo i som totalment lliures per realitzar una… Llegeix més»

Preparem els nostres “clips” sobre l’energia

Al nostre projecte estem investigant i aprenent moltes coses sobre l’energia que ens agradaria compartir amb tothom. Per aquest moment hem pensat fer uns vídeos explicatius amb l’aplicació “Clips” i penjar-los al youtube de l’escola i a la web. Aviat podreu veure els resultats però… Llegeix més»

Fem ambients a l’educació infantil

Vam començar el curs fent ambients al pati amb diferents propostes per tal d’integrar els alumnes de P3. Ara que fa més fred hem començat nous ambients.

Cada dilluns i divendres els alumnes trien l’ambient al qual  volen anar:

• ambient minimóns que consisteix en inventar i crear, amb peces soltes i diverses, un escenari imaginatiu per jugar i representar la vida quotidiana. Fotos minimóns
  •  ambient d’ioga, per conèixer el nostre propi cos i relaxar-nos. Fotos ioga
  •  ambient de jocs de pensar que es tracta realitzar jocs de taula que ajuden a pensar. Fotos ambient de pensar
  •  ambient de joc simbòlic, tots són metges, cuineres, botigueres, …Fotos joc simbòlic
  •  ambient de les tauletes de llum, on es confegeixen paraules, realitzen construccions, experimenten amb la llum, …. Fotos ambient tauletes de llum
  •  ambient dels científics, on es realitzen experiments senzills. Fotos experiments
  •  ambient dels cuiners, on s’elaboren receptes de cuina senzills. Fotos cuiners

Visita a la cooperativa de Valls

Els alumnes de P4 i P5 hem visitat la cooperativa de Valls per veure l’elaboració de l’oli. Hem vist arribar el tractor carregat d’olives, com es destria les olives de les fulles, i la maquinària que s’utilitza per elaborar l’oli. Fins i tot,  ens han convidat a fer un tastet de pa amb oli! Boníssim!

Gràcies cooperativa.

Clica la imatge per mirar les fotos.

Autobiografies dels b4altis

Els b4altis hem treballat aquests darrers dies l’autobiografia i hem volgut compartir amb tothom les nostres perquè ens coneixeu una mica millor. Si veniu a la nostra classe amb un dispositiu mòbil trobareu un codi qr a la porta que us farà arribar directament a… Llegeix més»