Recomanacions de llibres. 4t.

Un cop a la setmana i dins dels 30 minuts de lectura els B4ltis recomanem llibres que ens han entusiasmat o emocionat als/ a les nostres companys/es.
L’ Israe ens va recomanar “Estimada Susi, estimat Paul”.  Vam llegir un fragment en castellà a la classe i… Llegeix més»

Diari d’aula de 1r

Aquest és el diari d’aula dels BALT1S. Els infants periòdicament escriuran les seves experiències a l’escola.
Aquest curs tothom realitzarà el seu propi diari personal. Setmanalment escollirem una de les produccions realitzades pels alumnes per tal de comparir-ho en aquest diari virtual que… Llegeix més»

Els 6altis comencem un nou projecte.

Els alumnes de 6è de l’escola comencem un projecte centrat en els virus. Tenim molta informació sobre el COVID-19 però ens agradaria saber més coses sobre els virus. Què són, com són, com ens infecten, com afecten a les nostres cèl·lules…
El primer pas és investigar… Llegeix més»

Diari d’aula. Baltis de 3r.

Aquest és el diari dels baltis de tercer. Els infants periòdicament hi escriuran les seves experiències a l’escola. Aquest curs tothom realitzarà el seu propi diari personal i escollirem un dels textos realitzats pels alumnes per tal de posar-ho en aquest diari virtual que tots… Llegeix més»

Projecte: Com funciona el nostre cos?

Durant aquest primer trimestre, els Baltis de tercer durem a terme el projecte “Com funciona el nostre cos”
Aquí podreu seguir el que anem fent i també l’anirem utilitzant per treballar durant aquest temps i ens hi anirem familiaritzant.

Els alumnes de 6è ens presentem!

Després d’un cinquè atípic, les nenes i els nens de 6è estem molt contents de tornar a l’escola. Classe nova, tutors nous… quina millor manera de començar que presentar-nos a tothom. Per fer-ho hem preparat aquests vídeos. Esperem que us agradin!