Setmana del Compostatge.

Aquesta és la Setmana del Compostatge.
Els i les Baltis de 5è són els responsables del compostador de l’escola, per això han preparat una ruta guiada per explicar el tractament que es fa de la matèria orgànica, des de les classes fins a l’hort.
La ruta s’ha… Llegeix més»

Projecte les Plantes

Els baltis de 2n hem començat un nou projecte sobre les Plantes. Abans de Setmana Santa vam plantar tulipes i jacints a l’hort de l’escola.
Aquesta primers dies els baltis també ens han portat moltes plantes que properament plantarem a l’hort.
També hem fet germinar fesols i… Llegeix més»

Treballem la pintora Yayoi Kusama

Aquest trimestre dins de l’ambient d’art a l’educació infantil, treballarem pintors i pintores molt interessants.

La primera pintora ha estat Yayoi Kusama. Amb taps i cilindres de diferent mida han estampat cercles  que posteriorment han pintat amb diferents colors. Mireu els quadres que han realitzat clicant la imatge següent.

Comencem un nou projecte!

Els baltis de 3r comencem avui el nostre tercer i darrer projecte d’aquest curs. Tractarà sobre els viatges espacials i esperem aprendre un munt de coses i passar-ho molt bé. Per començar ja hem fet els nous grups cooperatius i cada un ha triat el… Llegeix més»

Sortida a l’Ampolla

Dimarts passat, els alumnes de 3r, 4t i 5è de l’escola vam realitzar una sortida al l’ Ampolla per visitar el Consorci d’aigües de Tarragona. Allà vam fer tot un seguit d’activitats relacionades amb el cicle urbà de l’aigua com ara un tast d’aigua, diferents… Llegeix més»

Joan Amades.

El mestre jubilat Josep M. Calbet va venir a l’escola a explicar-nos la vida i obra de Joan Amades.

Ens va deixar molt de material de l’Amades:  uns plafons explicatius, llibres, auques, endevinalles, refranys i frases fetes, amb la intenció que nosaltres ho… Llegeix més»

4t St. Jordi 2019

Els b4ltis celebrem Sant Jordi visitant les paradetes de llibres i roses. A més hem anat a la Plaça de Sant Jordi a llegir els poemes del llibre Abecedari Poètic de Salvador Comelles.
Clica a la imatge per accedir a tot l’àlbum

St. Jordi 2019

Com cada any, els baltis de 3r hem sortit a gaudir de la diada de St. Jordi pels carrers de Valls. Hem assistit a la lectura en veu alta dels nostres companys, hem passejat mirant les diferent parades de llibres i ens ho hem passat… Llegeix més»

Construïm el nostre coet