Baltiesmorzar de treball

Els Baltis (pares, mares, nens, nenes, avis, àvies, mestres, conserge…) ens reunirem el proper dissabte 3 de desembre per treballar junts i equipar els patis de la nostra escola amb jocs de cucanya, cuinetes, laberints, cases, un rocòdrom… Però no només treballarem, també farem un esmorzar amb “brasa marroquina” de xai, amanides… amb una mica de salsa de calçots que prepararem el mateix dissabte.

L’escola necessita la vostra col·laboració.

L’horari serà de 10:00 a 14:00 aproximadament.

El preu serà de 3€ per adult i els nens esmorzaran de franc. Per vindre heu d’omplir la butlleta que us portaran els vostres fills i retornar-la a l’escola.