Treballem la motricitat fina i el grafisme

Els petits baltis treballen amb racons la motricitat fina, el grafisme i el traç de les lletres.
Mentre un grup d’alumnes treballen la motricitat fina fent un joc de classificació de fruites utilitzant pinces, un altre petit grup realitza grafismes col·locant pedres blanques sobre les línies dibuixades. A més, altres dos grups d’alumnes treballen el traç de les lletres de maneres diferents: un grup les dibuixen sobre sal gruixuda que imita la neu, mentre l’altre grup ho fan col·locant plastilina sobre les lletres amb l’objectiu que s’adonin de la formació de les lletres segons siguin línies rectes o corbades.

Clica l’enllaç per veure les fotos.