RUA DE CARNAVAL

Com aquest curs celebrem 125 anys, el tema de la rua ha estat aquest. Començant amb els grans de la casa, els de 6è, que anaven de pagesos d’abans i moderns com ara. Després 5è, d’escola del 1893 i d’escola del 2018. A continuació, per si algú no sap on som, els de 4t ens ubicaven al Districte de Les Corts. Els petits de celebració: globus, espelmes i pastissos. Cicle Inicial ha fet un homenatge als nens de l’escola de principis del 1900 i en contrast, els de 3r anaven com tablets, més actual impossible. Ha estat un contrast i una celebració. 125 són molts anys!

FOTOS I VÍDEOS RUA CARNAVAL