EXP0SICIÓ 125 ANIVERSARI

Amb molta il·lusió hem preparat una exposició que recull amb una doble mirada la història de la nostra benvolguda escola al llarg dels 125 anys, des dels seus inicis fins a l’actualitat. Podeu visitar-la en l’Espai Expositiu del Districte des del 5 de març fins al 26 d’abril. Si teniu algun conegut, familiar, veí,..que hagi tingut relació amb l’escola, convideu-lo a que vagi a visitar-la.

I quan l’escola tanqui, com diu la nostra cançó, “quedarà sempre la nostra història en la mirada dels nostres infants”.

Desitgem que us agradi i la gaudiu!.          VÍDEO 125 ANIVERSARI