Autoritzacions

Per altres comunicacions, recordeu que la via de comunicació habitual és:

• Infantil i primària: mail de la mestra xxx@auroescola.cat , es dona a les reunions d’aula de principi de curs
  • La LLIBRETA VIATGERA pels infants de 1r i 2n (s’entrega a l’alumnat a principi de curs, mida dinA-6).
  • L’ AGENDA ESCOLAR pels infants de 3r a 6è (s’entrega a l’alumnat a principi de curs, mida dinA-5).

Aquests instruments (llibreta o agenda, segons correspongui)  han d’estar sempre a la motxilla, per facilitar que l’infant la tingui tant a l’escola com a casa. D’aquesta manera facilitem des de casa i des de l’escola la comunicació bidireccional.

Aquí trobareu les autoritzacions més habituals que podeu necessitar durant el curs.
Les trobeu en format PDF, per a que les pugueu imprimir directament.

AUTORITZACIÓ FAMILIAR PER MARXAR SOL DEL CENTREAquesta autorització es per a que l’alumne/a pugui marxar sol del centre al migdia i/o a la tarda.

Si hi hagués alguna variació, us demanem que torneu a omplir de nou l’autorització i l’actualitzarem.

L’autorització tindrà vigència durant aquest curs escolar.

AUTORITZACIÓ FAMILIAR PER RECOLLIDA GERMÀ

Aquesta autorització és per autoritzar que el germà gran pugui recollir al petit i puguin marxar a casa.

Si hi hagués alguna variació, us demanem que torneu a omplir de nou l’autorització i l’actualitzarem anul·lant l’autorització anterior.

AUTORITZACIÓ FAMILIAR PER  RECOLLIDA D’INFANTS

Aquesta autorització us permet autoritzar a familiars i / o amics/gues de la família a que puguin recollir els vostres fills/es a l’escola.

AUTORITZACIÓ MEDICAMENTS

Evitar, SEMPRE que sigui possible, haver d’administrar medicaments als/les alumnes en l’horari escolar.

Si fos inevitable, s’haurà de complimentar un full d’autorització  d’administració de medicaments per part de la família. El full d’autorització el trobareu al taulell de consergeria en format paper, o bé aquí, en format digital (PDF).

Caldrà que vagi SEMPRE acompanyat per la còpia de la recepta mèdica que especifiqui el nom de l’alumne/a, la durada del tractament, l’hora en que l’ha de prendre, la dosificació i altres aspectes que puguin ser d’utilitat.

El medicament ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne/a i el grup classe (en dosi individual sempre que sigui possible).

El medicament, el full d’autorització i la recepta mèdica, s’entregaran a l’Iu Gadea (coordinador de menjador) o a la Mariona (conserge) a les 9h del matí i es recolliran, si s’escau, a les 16:30h.

No deixeu mai el medicament a la motxilla del vostre fill/a.

No podem tenir medicaments a les aules.

NO es subministraran medicaments sense els requisits anteriorment descrits.

ADMINISTRACIÓ DE PARACETAMOL

Recomanacions elaborades per la Societat Catalana de Pediatria i pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Davant d’un infant amb febre, l’escola ha de contactar amb el pare, mare o tutor i demanar-li que el reculli tan aviat com pugui.

MOLT IMPORTANT: Encara que no es tracti d’una urgència, un infant amb febre no ha de quedar-se a l’escola.

Mentrestant, si la febre és igual o superior a 37,5ºC es recomana administrar un antitèrmic/analgèsic. El fàrmac de referència i més utilitzat arreu és el paracetamol, per la seva bona tolerància i la relativa absència d’efectes secundaris.

Per administrar el paracetamol als infants a les escoles, cal tenir l’autorització del pare, mare o tutor/a legal. Si durant el curs hi ha alteracions que facin variar aquesta autorització caldrà comunicar-ho a la direcció de l’escola.

L’autorització tindrà vigència durant aquest curs escolar.

AUTORITZACIÓ ÚS D’IMATGE I PUBLICACIONS