Reestructuració d’horaris a Ed. Infantil

Benvolgudes famílies,

Us informem que hem considerat necessària fer una reestructuració de l’horari dels alumnes partint de les seves necessitats i dels recursos de què disposem.

D’aquesta manera realitzarem les activitats d’atenció al matí quan els nens i nenes estan més receptius, deixant així els ambients per la tarda.

Per tal que l’aprenentatge sigui globalitzat i no seqüenciar el pensament del nen/a; a partir d’ara, traurem les caixes pedagògiques i treballarem a partir de tertúlies i projectes, potenciant així els interessos dels alumnes.

Us agrairíem que col·laboréssiu i entréssiu a les aules ja que donem molta importància a la feina dels voluntaris.

Si disposeu de temps lliure parleu amb la tutora del vostre fill/a.

Moltes gràcies,

Les mestres d’Infantil.