Correcull

Els alumnes de cinquè estan indagant per poder començar el projecte STEAM d’aquest trimestre.

Les entitats ecologistes de l’Alt Empordà estan molt preocupats per la quantitat de deixalles que hi ha al nostre entorn. Han demanat ajuda al centre de recursos perquè facin una crida a als nens i nenes de cinquè de Figueres perquè busquin solucions a aquest problema.

La Núria Picas també ha tingut la mateixa pensada i com que li agrada fer esport i està a l’entorn natural avui per vídeo conferència ens ha animat a participar al correcull.

A més, dins de les investigacions estan treballant a medi la matèria i l’energia i a les hores de projecte què és l’enginyeria. Ahir, 30 de gener, van visitar les instal·lacions de Barcelona Supercomputing centre per comprendre més bé tot el món que gira l’enginyeria informàtica.

I uns alumnes de l’institut els han demanat si els va bé col·laborar amb el projecte taps.