2 de juny, anem a la fira de mostres a les Salines.

El proper diumenge 2 de juny s’inauguraran dos itineraris de descoberta de la natura al Massís de les Salines. Tenen l’inici al refugi de les Salines del Centre Excursionista Empordanès, al Santuari de les Salines.

Aquests itineraris són fruit de la feina feta per l’alumnat de l’Escola Amistat de Figueres. Durant el curs 23/24 han desenvolupat el projecte “Descobrim la natura amb el gat fer” amb el qual s’han aproximat a la natura a partir de la curiositat i l’observació, per poder preservar els ecosistemes tal com feia l’Ovidi.

🗓Durant la jornada hi haurà la descoberta dels dos itineraris amb enigmes de natura i arrossada popular.

👉Més informació: https://iaeden.cat/descobrim-natura-gat-fer/

Programa del 2 de juny

10h Rebuda al Santuari de les Salines i inici de la descoberta dels itineraris.

13:30h Parlaments.

14h Arrossada popular. Arròs amb verdura, pa i poma (4 euros*, plats i coberts els ha de portar cadascú).

Accés al Santuari de les Salines:

Al Santuari de les Salines s’hi pot accedir amb cotxe propi per la pista de Maçanet de Cabrenys (no per la Vajol perquè està en molt mal estat).