VICKI BERNADET

Avui ha vingut a l’escola la Fundació Vicki Vernadet a fer una activitat a 4t i una a 6è.

Els centres escolars són un context privilegiat per treballar la prevenció de l’abús sexual infantil i, a més, tenen un paper clau en la seva detecció. Tant a l’escola com a la família hem de crear espais de diàleg i de confiança on els infants puguin expressar-se i conèixer els seus drets. Per això, totes les activitats que realitzem tenen aquesta funció preventiva i estan dirigits a infants, adolescents, famílies i comunitat educativa.
L’activitat que s’ha realitzat a l’escola vol apropar als nens i nenes la problemàtica de l’abús sexual infantil d’una manera lúdica i adequada a la seva edat i maduresa.