REUNIÓ DE FAMILIARS. MOLTA GENT, BON AMBIENT I UN GRAN DESIG COMÚ DE FER COMUNITAT.

De l’1 al 4 d’octubre l’escola s’ha omplert de familiars que fan el primer contacte escola-família d’aquest nou curs 18/19. La participació ha estat altíssima i la dinàmica de diàleg ens ha fet reflexionar sobre la importància de trobar el lloc a l’escola que correspon a les famílies. Us passem les fotos de les trobades, el material amb el qual hem treballat i les conclusions que entre tots hem pensat referents a la participació.

GRÀCIES PER VENIR, GRÀCIES PER SER-HI. “PER A EDUCAR UN INFANT CAL TOTA LA TRIBU”.