A 4t fem TEATRE

Els nens i nenes de 4t, cada dimecres assagem una obra de teatre que han escrit els mossos. El títol és “Escenes per a millorar la circulació i comportar-se amb precaució”. En aquesta obra de teatre hi ha 4 escenes, una introducció i un final. Hi participem tots els nens i nenes de 4t.

A la primera escena hi ha uns pares que corren massa amb el cotxe perquè fan tard, els fills els avisen però no se’ls escolten i finalment els posen una multa. A la segona escena un pare parla per telèfon quan va amb cotxe, els fills també es queixen i per poc tenen un accident. A la tercera hi ha un problema degut al cinturó de seguretat i a l’última una conductora esverada està a punt d’atropellar dos vianants que no miren en travessar la carretera.

Aquesta obra pretén ensenyar  a les persones l’educació vial. Al final de l’obra cantarem una cançó molt especial.

Ens agrada molt fer teatre i és molt divertit. Molts de nosaltres no n’havíem fet mai i ens encanta.

El dia que fem la representació convidarem a les famílies del nostre curs a veure’ns. I també en farem una altra pels alumnes i mestres de l’escola.

Al final de la representació les persones que vulguin podran posar diners en una capsa que hi haurà a l’entrada, serviran per col·laborar en la construcció de l’hospital oncològic infantil que es farà a Barcelona.

Anna, Nepau, Mar, Erik i Iris