SORTIDA CATALUNYA EN MINIATURA

El passat dijous 8 de febrer, els alumnes de cicle Superior, vam fer una sortida de tot el dia a Torrelles de Llobregat, per visitar Catalunya en Miniatura. Aquesta excursió va estar preparada per els propis alumnes  que en petits grups preparaven diferents opcions i les triaven per votació. La més votada va ser aquesta que vam realitzar així que els alumnes que l’havien preparat la van haver d’organitzar. Van contractar les activitats a fer, concretar el dia amb el parc, contractar l’autobús, calcular el preu de la sortida per alumne, etc.

L’EXCURSIÓ:

En arribar vam esmorzar i seguidament ens vam dividir en dos grups. Els alumnes de cinquè vam començar visitant el parc. Hi havia unes maquetes molt maques dels llocs més rellevants de Catalunya. Alguns d’ells tenien moviment i sons. El recorregut estava marcat per uns camins i anàvem caminant al voltant de les maquetes.

Va ser fascinant!!

Mentrestant, el segon grup que eren els alumnes de sisè, van fer un circuit d’aventura molt divertit i un xic complicat. En acabar, vam fer canvi d’activitats, vam dinar i més tard, vam tornar cap a Puig- Reig. Va ser una sortida molt divertida i enriquidora!!

Alumnes de cinquè.