Davant del present més preuat que ens regaleu,
                                                                   podeu comptar amb la nostra responsabilitat més ferma.

LLISTAT ALUMNES ADMESOS A LA PREINSCRIPCIÓ 07-07-2020

Ha finalitzat el curs 2019-2020.
Ens ha agradat molt compartir-lo amb totes/tots vosaltres, malgrat hagi estat un curs totalment atípic per a tothom.
Pensem que de tot s’ha de treure la vessant positiva i que de totes les coses, bones o no tan bones, es pot aprendre.
Us volem desitjar un molt bon estiu i al setembre tornarem amb més energia que mai per començar el nou curs.
Salut i fins aviat!

IMPORTANT!

Ajuts de menjador i transport escolar curs 2020-2021

ATENCIÓ:

Publicació llista sol·licituds amb el barem DEFINITIU

Llistat barem DEFINITIU preinscrició 2020-2021

ATENCIÓ!

PREINSCRIPCIONS CURS  2020-2021

Preinscripció 2020: Ens voleu conèixer una mica més?

A l’escola hem iniciat el tercer trimestre amb un repte molt clar: seguir acompanyant a tots/es els/les alumnes i a les seves famílies fent un seguiment emocional i amb propostes adequades a cada nivell.

Com ho farem?

US TROBEM MOLT A FALTAR!

Cartes amb cor, cartes que curen!

Bon dia!

Avui us vull parlar d’una iniciativa que m’ha agradat molt i que crec que vosaltres hi podríeu participar d’alguna manera.

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Volem que les nenes i nens de totes les Escoles envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè se’n surtin al més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament. Això contribueix a millorar el seu estat d’ànim, és la millor medicina.

Ajudem i compartim amb tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda.

Els hospitals demanen: dibuixos, cartes, poemes, vídeos,… per donar i fer més suportable aquesta situació de tensió i angoixa que estan vivint. Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Un cop tingueu la vostra creació feta, només cal que ho deseu en un format d’arxiu que sigui enviable per mail (PDF, JPEG, TIF, etc.) i adreceu-lo a algun d’aquests correus creats especialment per enviar els missatges directament als hospitals:

Ja podeu començar a fer volar la vostra creativitat. Si voleu també m’ho podeu reenviar al meu correu, em farà molta il·lusió veure els vostres missatges, cartes, dibuixos…

Lluïsa Casellas

Carnaval

Com sempre la setmana del Carnaval vam fer la “setmana boja”. El 1r dia vam anar en pijama, el 2n del nostre esport preferit, el 3r vam anar mudats però com que a  CM esquiàvem no ho vam poder fer. El 4t dia vam anar de turistes i el divendres disfressa lliure i festa al pavelló.

Al pavelló el primer que vam fer va ser fer-nos una foto i esmorzar coca i aigua, després  hi havia un grup d’animació que ens va fer ballar. Finalment vam sortir a ritme de batucada pel carrer principal de Puig-reig fins que va ser hora d’anar a dinar.

A la tarda l’alumnat de 6è van preparar un passatge del terror per P-5, 1r, 2n, 3r, 4t i 5è.

Va ser molt divertit!

Tanit, Biel, Martí Bertran, Dylan i Naïs