Davant del present mésholding-hands preuat que ens regaleu, podeu comptar amb la nostra responsabilitat més ferma!

Súper Herois Solidaris

Xocolatada Solidària en favor de la investigació contra el càncer infantil

Divendres 15 de febrer a 2/4 de 5 al pati de l’escola

US HI ESPEREM!!!

Gravant un programa

Petit vídeo on es veu com es grava un programa de ràdio. Concretament és el programa per emetre a les 11 del matí els dies 26 de gener i 2 de febrer per ràdio Puig-reig 107.3 de la FM.

En aquest programa, al qual podeu accedir clicant un enllaç d’aquesta pàgina, es parla de la visita que va fer la Carme Ruscalleda a l’alumnat de 3r. S’entrevista a la mestra de 3r, Lluïsa Casellas, a les cuineres de l’escola, la Rosa i la Lili, i a uns quants alumnes de la classe de 3r que ens expliquen com va anar aquest dia.

NADAL A LA RÀDIO

Un programa de ràdio molt nadalenc, on escoltareu Poemes, Pastorets i Nadales interpretats per l’alumnat de l’escola.

Us convidem a escoltar-lo  bo i desitjant-vos un Bon Nadal i un Feliç 2019!

PROGRAMA NADAL 2018

Deu anys, deu pensaments…

“El professorat, per ser empàtic, ha de tenir la capacitat de desconnectar, ni que sigui per uns moments, de la pròpia emocionalitat, per talde centrar-se en captar les emocions de l’alumnat.”