Gravant programa de ràdio

En aquests vídeos hi podreu veure uns moments de la gravació del programa de ràdio especial Pallapupas.

En motiu del treball d’aprenentatge-servei que s’està fent a Puig-reig, per Carnaval totes les escoles del poble ens vam disfressar de “Curapupes” i vam tenir el privilegi d’entrevistar al David, membre de la companyia dels Pallapupas, que va explicar diferents aspectes relacionats amb la seva feina de fer de pallasso als hospitals.  Els cursos de primària de l’escola van preparar-li una entrevista, i  delegats i delegades de cada curs de primària van traslladar-li les preguntes.