Ja hem començat 3r

Hola famílies, hem començat molt bé el Cicle Mitjà. Ens ho estem passant genial.

Estem molt contents amb la nostra mestra, que es diu Anna Torramorell, ens agrada molt! Ens agrada molt jugar al pati amb les baldufes, quedar-nos a dinar perquè el menjar és molt bo, treballar a l’aula… Encara no hem fet cap fitxa.

Dijous, 19 de setembre vam sortir de l’escola per anar a la biblioteca. Ens van parlar de la malaltia de l’Alzehimer. També hi havia l’alumnat de l’escola Sant Martí.Vam saber que aquesta malaltia ens pren la memòria. Ens van ensenyar un vídeo d’uns avis que tenien aquesta malaltia. És progressiva i no es poden recuperar. Vam fer un dibuix per  penjar a la Llar d’avis en una xerrada que faran per parlar de l’Alzheimer.

El dia 3 de desembre anirem d’excursió al Cosmocaixa. També estem triant una altra excursió amb l’alumnat de 4t.Treballem moltes vegades amb els nens i nenes de 4t.

Adéu famílies, ja us anirem informant.

Us estimem molt!