CARNET & GO

El dijous 10 de febrer, amb els alumnes de 4t vam anar a fer una visita molt interessant a la biblioteca Pompeu Fabra.

Els alumnes que no tenien carnet van sortir de la visita amb ell i els que ja el tenien el van portar perquè ens van ensenyar com realitzar el préstec i el retorns de documents amb unes màquines molt modernes i fàcils d’utilitzar.

Tots i totes van fer el préstec d’algun llibres i/o contes que es van endur a casa.

També ens van ensenyar els diferents espais que té la biblioteca i sobretot la sala amb els llibres per la seva edat.

A partir d’ara, segur que a la nostra escola hi haurà més usuaris de la biblioteca pública del nostre barri!!!