P5 DINÀMICA DE COHESIÓ: LA SILUETA

El coneixement i el respecte entre els alumnes és un dels valors bàsics a treballar en el dia a dia de l’escola, avui hem fet una dinàmica específica per tal de fomentar la cooperació entre ells/ells i valorar els aspectes positius de cada un dels infants. Per parelles han resseguit la mà del company o companya per després escriure el nom a dins (cada nen escriu el nom del company/a amb la seva ajuda). Després s’anima als nens i nenes ha dir coses boniques de la resta i les anem apuntant al voltant de la silueta de la mà.

P5 SILUETA DE LA MÀ