Guanyador BIBLIOENIGME

Aquest curs 2019/20 els alumnes de Cicle Mitjà i Superior, poden participar en els concurs anomenat BIBLIOENIGME.

Durant tot el curs escolar en realitzarem cinc i en el primer han hagut de buscar el nom de diferents personatges de Còmics.

Amb el BIBLIOENIGME, els participants han de posar a prova el seu enginy i resoldre diferents enigmes buscant la informació dins de la nostra Biblioteca “Boleret”.

El dijous 31 d’octubre van fer el primer sorteig amb els finalistes i el guanyador va ser l’Ayman Logmouch de 6èA, el qual va guanyar un VAL DE 12€ PER COMPRAR-SE UN LLIBRE A LA LLIBRERIA “BUC DE LLIBRES”.

FELICITATS!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *