ELS ALUMNES DE 6è REALITZEM UN PROJECTE eTWINNING EN ANGLÈS

Aquest trimestre, els alumnes de sisè hem estat portant a terme un projecte eTwinning anomenat “What makes you happy” amb escoles de Bèlgica, Croàcia, República Txeca, Grècia, Itàlia, Polònia i Romania.

El més important és la comunicació en llengua anglesa entre els alumnes del grup d’escoles que realitzem aquest projecte tot parlant d’allò que ens fa feliços a la vida. Així mateix, es pretén donar suport a la creació de situacions de benestar i positivitat tot intentant sortir de les parets de les nostres aules i treballar col·laborativament amb nois i noies d’altres països per tal difondre maneres favorables d’expressar els nostres sentiments.

A la pàgina web d’eTwinning, els alumnes hem creat el nostre perfil amb l’avatar personalitzat. Hem pujat les nostres presentacions en vídeo i també estem veient el material que els nostres companys europeus estan realitzant.

Aquí teniu algunes fotos per veure com està anant aquest procés. Estem molt engrescats!

Accés a l’espai web de l’alumne