El nostre hort escolar

El 30 de juny del 2005 l’Organització de les Nacions Unides per a l’Agricultura i l’Alimentació (FAO) va proposar la creació d’horts escolars per tal de millorar la qualitat de la nutrició i la formació de nens i familiars als països en vies de desenvolupament, aconsellant també que la producció d’aquests horts sigui el gruix de la dieta de productes frescos al menjador escolar.

Objectius fonamentals

– Aprofundir en la cultura de la sostenibilitat i la cultura de la terra

– Produir aliments segurs, de qualitat i respectuosos amb el medi ambient.

– Potenciar el treball comunitari , el diàleg, la cooperació i la responsabilitat.

– Afavorir la convivència i l’intercanvi de coneixements entre generacions diferents.

– Construir un entorn social i un estil de vida més saludable.

– Aplicar noves tecnologies que permetin una major eficiència ecològica.

– Crear petits entorns agrícoles a les àrees urbanes.

– Millorar les competències bàsiques lingüístiques, matemàtiques i científiques.

Cliqueu les imatges que van passant per veure les fotografies ampliades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *