EL CURS DE 5è VISITA LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA

El dimarts 24 de gener, els alumnes de 5è van anar a fer una visita a la biblioteca del nostre barri, allà van realitzar una activitat que es diu “RECERCA” i consisteix en saber com estan organitzats i classificats tots els documents que hi ha i també ens van ensenyar com es realitza el servei de préstec. D’aquesta manera, els alumnes poden anar a la biblioteca i autònomament poden buscar material que necessiten a l’hora de realitzar treballs.

Per acabar, els últims minuts, van poder gaudir de la lectura a la sala d’Infantil.