CURSA SOLIDÀRIA A L’ESCOLA CAMÍ DEL MIG (DENIP)

El dia de la PAU, els alumnes de 5è van anar a córrer la “CURSA SOLIDÀRIA”, un acte que cada any organitza l’escola Camí del Mig i al qual estem convidades diferents escoles com Les Aigües, l’Angeleta Ferrer i l’INS Laia l’Arquera i el Torre Llauder.

Tots els nens i nenes corren 3 voltes i els metres que realitzen, representen simbòlicament quilòmetres que ens apropen a un país necessitat.

En acabar l’acte, els alumnes de totes les escoles, llegeixen un manifest a favor de la Pau i per acabar, tots junts ballem una coreografia.