COMENCEM UN CURS… AMB MOLTA IL.LUSIÓ!!!

Amb les motxilles plenes de ganes, il.lusió i nervis vam començar dilluns aquest nou curs escolar!

Una tornada a l’escola amb moltes novetats: mascaretes, termòmetres, gel hidroalcohòlic, distància de seguretat… però amb mirades que somriuen, veus que emplenen els passadissos, retrobaments emotius amb els companys i els mestres… Un inici de curs ple d’emocions!

Famílies, moltes gràcies per la vostra paciència i confiança! Entre tots anirem trobant la millor manera de gestionar aquesta “nova normalitat”.

Compartim amb vosaltres algunes imatges d’aquests primers dies al Torre Llauder, esperem que us agradin!