NATACIÓ ESCOLAR A CICLE INICIAL

Al llarg del primer trimestre, l’alumnat del cicle inicial ha assistit setmanalment a una sessió de natació escolar a la Piscina Municipal de Mataró.

L’objectiu principal ha estat que l’infant agafés confiança en l’aigua i assolís l’autonomia en el medi aquàtic tot utilitzant principalment el joc. A banda, s’ha fomentat el coneixement del propi cos, de les capacitats físiques i de les habilitats motrius per a optimitzar els recursos dins de l’aigua.  També s’han treballat l’adquisició d’habits d’ordre i higiènics.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotografies.