6è FA TEATRE!

Durant aquest curs, els nois i noies de 6è han estat preparant l’adaptació teatral d’un conte de Gianni Rodari. La lectura dels “Contes per telèfon” de l’escriptor ens han inspirat i, finalment, n’hem escollit dos:

“EL CAMÍ QUE NO ANAVA ENLLOC”: que ha permès que els alumnes de 6è A s’inventessin tres escenes en les que la creativitat, la innovació, l’experimentació i el risc n’eren les protagonistes.

“L’INVISIBLE TONET”: que ha fet que alumnes de 6è B reflexionessin sobre diferents situacions en les que ens podem sentir “invisibles” i com això ens afecta.

La participació a la MOSTRA DE TEATRE, juntament amb 6è A de l’escola Salesians i la posterior posada en escena pels companys de l’escola han estat la culminació d’aquest projecte.

Aquí podeu veure’n el resultat:

EL CAMÍ QUE NO ANAVA ENLLOC 6è A (25 de maig de 2022)

L’INVISIBLE TONET 6è B (18 de maig de 2022)

L’INVISIBLE TONET 6è B (25 de maig de 2022)

Susana

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *