25- N Posem llum!

Benvolgudes famílies,

Aprofitant la celebració del 25-N: Dia Internacional contra la violència de gènere en Xavi Juan (TIS de l’escola) ha elaborat una proposta evolutiva i transversal per treballar la invisibilitat de la dona i retornar l’espai legítim i el reconeixement als referents femenins no reconeguts al llarg de la història.

A partir del joc “Em coneixes?”, alumnes, famílies i personal docent i no docent del centre hem pogut reflexionar, prendre consciència dels efectes de la desigualtat per raó de gènere i posar llum a 24 dones que han estat personatges destacats en diferents àmbits.

Creiem que entre tots, família i escola, hem de treballar de valent TOTS ELS DIES DE L’ANY per aconseguir reduir els efectes de la desigualtat per raó de gènere i poder viure en una societat lliure de violències!